• 1

    ສະບາຍດີ

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

  • 6

  • 7

  • 8

ສາມັກຄີ ມີວິໄນ ທັນສະໄໝ ໄດ້ມາດຕະຖານ

ໜ້າທີ່

  • ເປັນ​ເສນາ​ທິການ​ໃຫ້​ຄະນະ​ອຳນວຍ​ການ ສ.ວ.ສ ​ໃນ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງວຽກ​ງານ​ວິຊາ​ການ, ການ​ພິມ ແລະ ການ​ພົວພັນ​ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ຕ່າງປະ​ເທດ
  • ຮັບຜິດຊອບ​ຄົ້ນຄວ້າຂຶ້ນ​ໂຄງການ, ວາງ​ແຜນການ, ​ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ, ຕິດຕາມ​ປະ​ເມີນ​ຜົນ ແລະ ສະຫຼຸບລາຍ​ງານ​ຜົນ​ວຽກ​ງານ​ວິຊາ​ການ, ການ​ພິມ ​ແລະ ການ​ພົວພັນ​ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ຕ່າງປະ​ເທດ
  • ຄຸ້ມ​ຄອງ​ໂຄງການ​ວິຊາ​ການ​ຕ່າງໆ​ທີ່ຢູ່​ໃນ​ຄວາມ​ຮັບຜິດຊອບ​ຂອງ ສ.ວ.ສ
  • ວາງ​ແຜນ​ພິມ, ຂຶ້ນທະບຽນ​ພິມຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ, ຄູ່​ມື​ຄູ, ​ເອກະສານ​ປະກອບ​ການ​ສອນ ແລະ ສື່​ສິ່ງ​ພິມ ລວມທັງການ​ຜະລິດ​ຕົ້ນ​ແບບ​ອຸປະກອນ ແລະ ສື່​ເອ​ເລັກ​ໂຕຣນິກຕ່າງໆ
  • ຄຸ້ມ​ຄອງ​ ​ແລະ ປົກ​ປັກ​ຮັກສາ​ຕົ້ນ​ສະບັບ​ທີ່​ພິມ​ເຂົ້າ​ໜ້າສົມບູນ​ແລ້ວ ​ເຊິ່ງ​ແມ່ນ​ລິ​ຂະ​ສິດ​ຂອງ ສ.ວ.ສ
  • ຄຸ້ມ​ຄອງ​ຊ່ຽວຊານ, ອາສາ​ສະໝັກ​ຕ່າງປະ​ເທດ​ທີ່​ມາ​ເຮັດ​ວຽກ​ຢູ່ ສ.ວ.ສ
  • ສົມທົບ​ກັບ​ສູນ, ພະ​ແນ​ກ ​ແລະ ຂະ​ແໜງ​ຕ່າງໆ​ໃນ​ການຈັດຕັ້ງພິມ​ເຂົ້າ​ໜ້າ​ຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ, ປຶ້ມຄູ່​ມື​ຄູ ແລະ ​ເອກະສານ​ທາງ​ວິຊາ​ການ​ຕ່າງໆ
  • ພົວພັນ​ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ສຳນັກ​ພິມ​ຈຳໜ່າຍ​ ຫຼື ໂຮງພິມຕ່າງໆໃນ​ການຈັດ​ພິມ​ປຶ້ມ ​ແລະ ການ​ສະໜອງ​ຄ່າ​ແຮງງານ​ໃຫ້​ນັກວິຊາການ​

ກິດຈະກໍາ

  • ຈັດຕັ້ງກອງ​ປະຊຸມ​ວິຊາ​ການ, ບັນທຶກ ​ແລະ ລາຍ​ງານ​ຜົນ​ກອງ​ປະຊຸມ​ວິຊາ​ການ
  • ສ້າງໂຄງການ, ວາງແຜນການ ແລະ ງົບປະມານຕ່າງໆສຳລັບ​ໂຄງການ​ຄົ້ນຄວ້າ​ວິທະຍາສາດການ​ສຶກສາແລະ ການ​ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ, ສື່​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ
  • ຂຶ້ນ​ແຜນການ​ພິມຫຼັກສູດ, ​ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ, ຄູ່​ມື​ຄູ, ​ເອກະສານ​ປະກອບ​ການ​ສອນ ພ້ອມ​ທັງຕິດຕາມ  ​ແລະ ປະ​ເມີນ​ຜົນການ​ພິມ
  • ຮ່າງ​ບົດບັນທຶກ​ຊ່ວຍ​ຈຳ (
  • ເປັນ​ຜູ້​ປະສານ​ງານ​ໂຄງການ​ຕ່າງໆ ແລະ ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ການ​ປະມູນ
  • ພິມ​ເຂົ້າ​ໜ້າ ​ແລະ ຮັກສາ​ຕົ້ນ​ສະບັບ
  • ຈັດຕັ້ງເຝິກອົບຮົມ​ການ​ພິມ​ເຂົ້າ​ໜ້າ
  • ຈັດຕັ້ງການ​ຄົ້ນຄວ້າ ​ແລະ ກອງ​ປະຊຸມ​ລາຍ​ງານ​ຜົນ​ການ​ຄົ້ນຄວ້າ

ໂຄງປະກອບຂອງການຈັດຕັ້ງ

ໜ້າທີ່

  • ຈັດຫາ ​ແລະ ສະໜອງ​ເອກະສານ​ວິຊາ​ການ, ເອກະ ສານອ້າງ​ອີງ ​ແລະ ​ເອກະສານ​ທົ່ວ​ໄປ
  • ບໍລິການ​ຂໍ້​ມູນ, ​ເອກະສານ​ຕ່າງໆ​ໃຫ້​ແກ່​ນັກ​ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ, ນັກ​ຄົ້ນຄວ້າ ​ແລະ ຄູ​ອາຈານ ຫຼື ບຸກຄົນ​ພາຍ​ນອກ​ຈຳນວນ​ໜຶ່ງ
  • ປະກອບສ່ວນ​ໃນ​ການຈັດຕັ້ງ ​ແລະ ຂະຫຍາຍ​ຕາໜ່າງ ຫ້ອງ​ສະໝຸດ, ຫ້ອງ​ອ່ານໜັງສື​ສຳລັບໂຮງຮຽນ ຫຼື ສະ​ຖາບັນ​ການ​ສຶກສາຂັ້ນຕ່າງໆ​

ກິດຈະກໍາ

  • ຂຶ້ນ​ແຜນ​ງົບປະມານ​ເພື່ອ​ຈັດ​ຊື້ ແລະ ຈັດ​ຫາປຶ້ມ ​ແລະ ​ເອກະສານ​ຕ່າງໆ ເພື່ອປະກອບ​ເຂົ້າ​ຫ້ອງ​ສະໝຸດຕາມ​ຄວາມ​ຕ້ອງການ
  • ຈັດສັນ​ມ້ຽນ​ປຶ້ມ ​ແລະ ​ເອກະສານ​ຕ່າງໆ​ໂດຍ​ເຂົ້າ​ນ້ຳ​ເບີ/ລະຫັດ ຕາມ​ຫຼັກການ​ຂອງ​ບັນນາຮັກ​ສາດ​ສາກົນພ້ອມ​ທັງ​ຈັດ​ຮູບ​ແບບ ​ແລະ ວິທີ​ໃນ​ການ​ຢືມ ​ແລະ ຄົ້ນ​ອອກ​ມາ​ສຶກສາ​ໄດ້​ງ່າຍ ​ແລະ ​ເປັນ​ລະບົບ
  • ຄົ້ນຄວ້າ​ວາງ​ລະບຽບ​ຫຼັກການ​ໃນ​ການ​ໃຊ້​ ປຶ້ມ ຫຼື ເອກະສານຕ່າງໆ​ເຫຼົ່ານັ້ນ ເພື່ອ​ສະດວກ​ແກ່ຜູ້​ມາ​ຊົມ​ໃຊ້
  • ຈັດຕັ້ງຄຸ້ມ​ຄອງ ​ແລະ ປົກ​ປັກ​ຮັກສາ​ຫ້ອງ​ສະໝຸດ ​ແລະ ປຶ້ມ, ​ເອກະສານ​ຕ່າງໆ
  • ອຳນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ​ໃຫ້​ແກ່​ຜູ້​ມາ​ນຳ​ໃຊ້ ຫຼື​ຢືມ​ອອກ​ໄປ​ນຳ​ໃຊ້​ໃນ​ໄລຍະ​ໃດ​ໜຶ່ງ
  • ບັນທຶກ ​ແລະ ​ເກັບ​ກຳ​ສະຖິຕິ​ຂອງ​ການ​ນຳ​ໃຊ້​ປຶ້ມ ​ແລະ ​ເອກະສານ​ຕ່າງໆ
  • ປະກອບສ່ວນ​ເຂົ້າ​ໃນ​ການ​ຊຸກຍູ້​ສົ່ງ​ເສີມ​ການຈັດຕັ້ງຫ້ອງ​ສະໝຸດ, ຫ້ອງ​ອ່ານໜັງສື​ພາຍ​ໃນ​ໂຮງຮຽນ ແລະ ສະ​ຖາ​ບັນ​ຕ່າງໆ

ໂຄງປະກອບຂອງການຈັດຕັ້ງ

ໜ້າທີ່

v    ຄົ້ນຄວ້າ ​ແລະ ອອກ​ແບບ, ຜະລິດ​ຕົ້ນ​ແບບ​ອຸປະກອນ​ການ​ສຶກສາ, ​ເຄື່ອງ​ປະຈັກ​ຕາ ຕອບ​ສະໜອງ​ຕາມ​ຫຼັກສູດ ​ແລະ ປຶ້ມ​ແບບຮຽນຂອງ​ສະ​ຖາ​ບັນ​ຄົ້ນຄວ້າ​ວິທະຍາສາດ​ການ​ສຶກສາ​ເພື່ອ​ຂະຫຍາຍ ​ແລະ ນຳ​ໃຊ້​ຢ່າງ​ກວ້າງຂວາງ​ຕາມໂຮງຮຽນຕ່າງໆ​ຕັ້ງແຕ່​ການ​ສຶກສາກ່ອນ​ໄວ​ຮຽນ​ເຖິງ​ ຊັ້ນມັດທະຍົມ​ສຶກສາ​ຕອນ​ປາຍ​ ​ແລະ ສະຖານ​ການ​ສຶກສາ​ອື່ນໆ

v    ຮັບຜິດຊອບການຄົ້ນຄວ້າ ​ແລະ ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ, ສື່​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ ແລະ ​ເອກະສານ​ເພີ່ມ​ ເຕີ​ມອື່ນໆວິຊາ​ຫັດຖະ​ກຳ, ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຂໍ້​ມູນ​ຂ່າວສານ ແລະ ການ​ສື່ສານ ແລະ ວິຊາ​ພື້ນຖານ​ວິຊາ​ຊີບສຳລັບ​ສາມັນ​ສຶກສາ

v    ສົ່ງ​ເສີມຫົວຄິດ​ປະດິດ​ສ້າງ​ຂອງ​ນັກ​ຄົ້ນຄວ້າການ​ສຶກສາ, ຄູ ອາຈານ​ໃນ​ການ​ອອກ​ແບບ, ຜະລິດ ແລະ ນຳ​ໃຊ້ອຸປະກອນ ການ​ສຶກສາ​ຮັບ​ໃຊ້​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ​ຢູ່ໃນ​ໂຮງຮຽນ​​ໂດຍ​ໃຊ້​ວັດຖຸລາຄາຖືກ ​ແລະ ຫາ​ໄດ້​ງ່າຍ​ໃນ​ທ້ອງ​ຖິ່ນ​ຜ່ານ​​ການ​ໃຫ້​ຄຳ​ປຶກສາ ຫຼື ​ເຝິກອົບຮົມ

v    ຄົ້ນຄວ້າ, ຜະລິດ ​ແລະ ອອກ​ອາກາດ​ລາຍການ​ວິທະຍຸ, ລາຍ​ການ​ໂທລະພາບ​ເພື່ອ​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ​ບົນ​ພື້ນຖານ​ຫຼັກສູດ ​ແລະ ປຶ້ມ​ແບບຮຽນຂອງ​ສະ​ຖາ​ບັນ​ຄົ້ນຄວ້າ​ວິທະຍາສາດ​ການ​ສຶກສາ​ເພື່ອສົ່ງ​ເສີມ​ ການສຶກສາ​ໃນ​ລະບົບ​ໂຮງຮຽນ​ຕັ້ງ​ແຕ່ການ​ສຶກສາກ່ອນ​ໄວ​ຮຽນ​ເຖິງ​ຊັ້ນມັດທະຍົມ​ ສຶກສາ​ຕອນປາຍ​ຕາມ​ຄວາມເໝາະ​ສົມ​ຜ່ານ​ສະຖານີ​ວິທະຍຸ​ກະຈາຍສຽງ ​ແລະ ​ໂທລະພາບ​ແຫ່ງ​ຊາດ

v    ຄົ້ນຄວ້າ ​ແລະ ຜະລິດ​ສື່​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ເພື່ອ​ການ​ສຶກສາ, ສື່​ປະສົມ (Multimedia) ລວມທັງ​ສື່ Onlineທາງ​ອິນ​ເຕີ​​ເນັດ​ຜ່ານ​ລະບົບ​ເຄືອ​ຂ່າຍ​ຕ່າງໆ ແລະ ສື່ Offline ໃນ​ຮູບ​ແບບ VCD, DVD, CD ແລະ ອື່ນໆ ເພື່ອ​ສົ່ງ​ເສີມ​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ​ຢູ່​ໃນ​ລະບົບໂຮງຮຽນ

v    ສົ່ງ​ເສີມ​ການ​ພັດທະນາ​ບຸກຄະລາ​ກອນ​ດ້ານ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີເພື່ອ​ການ​ສຶກສາ​ໃນ​ຮູບ​ແບບ​ການເຝິກອົບຮົມ

v    ສົມທົບ​ກັບ​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ດຳ​ເນີນ​ການ​ວິ​ໄຈ, ສຳ​ຫຼວດ, ປະ​ເມີນ​ຜົນ​ດ້ານ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ເພື່ອ ​ການສຶກສາ ລວມທັງ​ການ​ຜະລິດ ​ແລະ ນຳ​ໃຊ້​ອຸປະກອນ​ການ​ສຶກສາ

v    ບໍລິຫານ​ຈັດການ​ເຄືອ​ຂ່າຍ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຂໍ້​ມູນ​ຂ່າວສານ ແລະ ການ​ສື່ສານ​ເພື່ອ​ການ​ສຶກສາຂອງ​ສະ​ຖາບັນຄົ້ນຄວ້າ​ວິທະຍາສາດ​ການ​ສຶກສາ

v    ເຝິກອົບຮົມການນຳໃຊ້ຫັຼກສູດ ແລະ ສື່ການຮຽນການສອນວິຊາ​ຫັດຖະ​ກຳ, ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຂໍ້​ມູນ​ຂ່າວສານ ແລະ ການ​ສື່ສານ ແລະ ວິຊາ​ພື້ນຖານ​ວິຊາຊີບທີ່ໄດ້ສ້າງຂຶ້ນໃໝ່ສຳລັບຄູເຝິກ

v    ເຜີຍ​ແຜ່​ຫຼັກສູດ, ປື້​ມ​ແບບຮຽນ ​ແລະ  ຄູ່​ມື​ຄູ, ວິທະຍາສາດ​​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ການ​ສຶກສາ​ຜ່ານ​ວາລະສານ ສຶກສາ​ໃໝ່" ​ແລະ ວາລະສານ" ວິທະຍາສາດການ​ສຶກສາ"

ກິດຈະກໍາ

v    ຈັດຕັ້ງການ​ເກັບກຳ​ຂໍ້​ມູນ ແລະ ຄວາມ​ຕ້ອງການກ່ຽວ​ກັບ​ອຸປະກອນ​ການ​ສຶກສາ​ທີ່​ຈຳ​ເປັນ​ໃນ​ຂະ ​ບວນ ການ​ຮຽນ-ການ​ສອນ​ສາຍ​ສາມັນ​ສຶກສາ

v    ຄົ້ນຄວ້າ​ຫຼັກສູດ​ຂອງ​ແຕ່​ລະວິ​ຊາ​ເພື່ອ​ກຳນົດ​ອຸປະກອນ​ການ​ສຶກສາ​ທີ່​ຈຳ​ເປັນ​ນຳ​ໃຊ້​ໃນ​ຂະ​ບວນການ​ຮຽນການ​ສອນ

v    ຄົ້ນຄວ້າ ​ແລະ ອອກ​ແບບ, ​ຜະລິດ​ຕົ້ນ​ແບບ​ອຸປະກອນ​ການ​ສຶກສາ, ​ເຄື່ອງ​ປະຈັກ​ຕາຕອບ​ສະໜອງ​ຕາມ​ຫຼັກສູດ ​ແລະ ປຶ້ມ​ແບບຮຽນຂອງ​ສະ​ຖາ​ບັນ​ຄົ້ນຄວ້າ​ວິທະຍາສາດ​ການ​ສຶກສາ​​ເພື່ອ​ທົດ​ລອງ​ນຳ​ ໃຊ້​ຢູ່​ໂຮງຮຽນ​ໃດ​ໜຶ່ງ, ພ້ອມ​ທັງ​ຂຽນ​ຮຽບຮຽງ​ເອກະສານ​ແນະນຳ​ການ​ຜະລິດ ​ແລະ ນຳ​ໃຊ້

v    ຈັດຕັ້ງການ​ເຝິກອົບຮົມ​ໃຫ້​ຄະນະ​ຄູ​ເຝິກ​ເພື່ອ​​ເຜີຍ​ແຜ່ວິທີ​ການ​ຜະລິດ ​ແລະ ນຳ​ໃຊ້​ອຸປະກອນ​ການ​ ສຶກສາ

v    ດຳ​ເນີນ​ການ​ເຝິກອົບຮົມຄູກ່ຽວ​ກັບການນຳ​ໃຊ້​ເຄື່ອງມື​ທົດ​ລອງ​ວິທະຍາສາດ​ ແລະ ສື່​ການ​ຮຽນການ​ ສອນ

v    ຈັດຕັ້ງການເຝິກອົບຮົມ​ບຸກຄະລາ​ກອນ​ການ​ສຶກສາ, ຄູ ອາຈານ​ສອນ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ສາມາດ​ຄົ້ນຄິດ ​ແລະ ໃຊ້ວັດຖຸລາຄາ​ຖືກ ​ແລະ ຫາ​ໄດ້​ງ່າຍ​ໃນ​ທ້ອງ​ຖິ່ນຜະລິດແບບອຸປະກອນ ​ການ​ສຶກສາ​ຕ່າງໆ​ອອກດ້ວຍ​ຕົນ​ເອງ ​ເພື່ອ​ນຳ​ໃຊ້

v    ດຳ​ເນີນ​ການຜະລິດ ​ແລະ ອອກ​ອາກາດ​ລາຍການ​ວິທະຍຸ, ລາຍ​ການ​ໂທລະພາບ​ເພື່ອ​ການ​ຮຽນການ​ສອນ​ບົນພື້ນຖານ​ຫຼັກສູດ ​ແລະ ປຶ້ມ​ແບບຮຽນຂອງ​ສະ​ຖາ​ບັນ​ຄົ້ນຄວ້າ​ວິທະຍາສາດ​ການ​ສຶກສາ​ເພື່ອ​ສົ່ງ​ເສີມ​ ການ​ສຶກສາ​ໃນ​ລະບົບ​ໂຮງຮຽນ​ຕັ້ງແຕ່​ການ​ສຶກສາກ່ອນ​ໄວ​ຮຽນ​ເຖິງ​ຊັ້ນມັດທະ ຍົມ​ສຶກສາ​ຕອນ​ປາຍ​​​ຜ່ານ​ສະຖານີ​ວິທະຍຸ​ກະຈາຍ ສຽງ ​ແລະ ​ໂທລະພາບ​ແຫ່ງ​ຊາດ

v    ດຳ​ເນີນ​ການຜະລິດ​ສື່​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ເພື່ອ​ການ​ສຶກສາ, ສື່ປະສົມ (Multimedia) ລວມທັງ​ສື່ Online  ທາງ​ອິນ​ເຕີ​​ເນັດ​ຜ່ານ​ລະບົບ​ເຄືອ​ຂ່າຍ​ຕ່າງໆ ແລະ ສື່ Offline ໃນ​ຮູບ​ແບບ VCD, DVD, CD ແລະ ອື່ນໆ ເພື່ອ​ສົ່ງ​ເສີມ​​ການ​ຮຽນການ​ສອນ​ຢູ່​ໃນ​ໂຮງຮຽນ​ສາມັນ​ສຶກສາ;

v    ດຳ​ເນີນ​ການ​ເຝິກອົບຮົມ​ບຸກຄະລາ​ກອນການ​ສຶກສາ, ຄູ​ດ້ານ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີເພື່ອ​ການ​ສຶກສາ

v    ດຳ​ເນີນ​ການ​ວິ​ໄຈ, ສຳ​ຫຼວດ, ປະ​ເມີນ​ຜົນ​ດ້ານ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ເພື່ອ​ການ​ສຶກສາ​ລວມທັງ​ການ​ຜະລິດ​ແລະ ນຳ​ໃຊ້​ອຸປະກອນ​ການ​ສຶກສາ​ຢູ່ໃນ​ໂຮງຮຽນ​ສາມັນ​ສຶກສາໂດຍສົມທົບ​ກັບ​ພາກສ່ວນ​ ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ;

v    ບໍລິຫານ​ຈັດການ​ເຄືອ​ຂ່າຍ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຂໍ້​ມູນ​ຂ່າວສານ ແລະ ການ​ສື່ສານ​ເພື່ອ​ການ​ສຶກສາຂອງ​ສະ​ຖາບັນ​ຄົ້ນຄວ້າ​ວິທະຍາສາດ​ການ​ສຶກສາ

v    ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ພາກສ່ວນ​ອື່ນໆ​ທັງ​ພາຍ​ໃນ ແລະ ຕ່າງປະ​ເທດ​ໃນ​ການ​ອອກ​ແບບ, ຜະລິດຕົ້ນ​ແບບ​ອຸປະກອນ​ການ​ສຶກສາ, ລາຍການ​ວິທະຍຸ-​ໂທລະພາບ ​ແລະ ສື່​ເອ​ເລັກ​ໂຕຣນິກ​ເພື່ອ​ການຮຽນການສອນ​ຕາມ​ການ​ມອບ​ໝາຍ​ຂອງ​ຜູ້ອຳນວຍການ ສ.ວ.ສ

v    ຄົ້ນຄວ້າ ​ແລະ ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ, ​ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ, ຄູ່​ມື​ຄູ ແລະ ​ເອກະສານ​ປະກອບ​ການສອນວິຊາ​ຫັດຖະ​ກຳ, ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຂໍ້​ມູນຂ່າວສານ ແລະ ການ​ສື່ສານ ແລະ ວິຊາ​ພື້ນຖານ​ວິຊາຊີບ​ສຳລັບ​ສາມັນ​ສຶກສາ ອອກ​ນຳ​ໃຊ້

v    ສ້າງ​ຕົ້ນ​ສະບັບ​ຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ, ຄູ່​ມື​ຄູວິຊາ​ຫັດຖະ​ກຳ, ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຂໍ້​ມູນ​ຂ່າວສານ ແລະ ການ​ສື່ສານ ແລະ ວິຊາ​ພື້ນຖານ​ວິຊາຊີບ​ສຳລັບ​ສາມັນ​ສຶກສາ

v    ເຝິກອົບຮົມການນຳໃຊ້ຫັຼກສູດ ແລະ ສື່ການຮຽນການສອນວິຊາ​ຫັດຖະ​ກຳ, ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຂໍ້​ມູນ​ຂ່າວສານ ແລະ ການ​ສື່ສານ ແລະ ວິຊາ​ພື້ນຖານ​ວິຊາຊີບ

v    ດຳ​ເນີນ​ການ​ຜະລິດ​ວາລະສານ " ສຶກສາ​ໃໝ່" ​ແລະ  ວາລະສານ" ວິທະຍາສາດການ​ສຶກສາ " ​ເພື່ອເຜີຍ​ແຜ່​ຄວາມ​ຮູ້​ບົນ​ພື້ນຖານຫຼັກສູດ, ປື້​ມ​ແບບຮຽນ, ຄູ່​ມື​ຄູ, ວິທະຍາສາດ​​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ການ​ສຶກສາ​ທີ່​ສະ​ຖາ​ບັນ​ຄົ້ນຄວ້າ, ຜະລິດອອກ ​​ແລະ ບົດຮຽນຂອງ​ຕ່າງປະ​ເທດ.

ໂຄງປະກອບຂອງການຈັດຕັ້ງ

ປະກອບມີ 6 ຂະແໜງຄື:

1. ຂະແໜງວິທະຍຸສຶກສາ

2. ຂະແໜງໂທລະພາບສຶກສາ

3. ຂະແໜງວາລະສານສຶກສາໃໝ່

4. ຂະແໜງICT - ພື້ນຖານວິຊາຊີບ

5. ຂະແໜງອອກແບບອຸປະກອນການສຶກສາ

6. ຂະແໜງສື່ເອເລັກໂຕຣນິກ

ໜ້າທີ່

  • ຄົ້ນຄວ້າ​ສ້າງ ​ແລະ ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ ແລະ ຄູ່​ມື​ຄູ​ຂອງ​ວິຊາ​ພາສາ​ຕ່າງປະ​ເທດ (​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ ພາສາ​ອັງກິດ, ຝຣັ່ງ)  ນັບ​ທັງ​ເອກະສານ​ການ​ຮຽນການ​ສອນ ເພື່ອ​​ໃຊ້ສອນ​ພາສາ ​ຕ່າງປະ​ເທດ​ໃນ​ຊັ້ນປະຖົມ ​ແລະ ມັດທະຍົມສຶກສາ
  • ຄົ້ນຄ້ວາ, ທົດລອງກ່ຽວກັບຫຼັກສູດພາສາຕ່າງປະເທດ, ວິທີສອນ, ສື່ການຮຽນ ການສອນ, ການວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນສຳລັບສາຍສາມັນສຶກສາ
  • ປະເມີນຜົນສຳເລັດດ້ານການຮຽນພາສາຕ່າງປະເທດສຳລັບສາຍສາມັນສຶກສາ
  • ເຝິກອົບຮົມຍົກລະດັບພາສາຕ່າງປະເທດໃຫ້ແກ່ພະນັກງານ
  • ປະສານ​ສົມທົບ, ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ພາກສ່ວນ ຫຼື ນັກວິຊາການ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ທັງ​ພາຍ​​ໃນ ແລະ ຕ່າງ​ປະທດ​ໃນ​ການ​ສ້າງ ​ແລະ ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ ແລະ ຄູ່​ມື​ຄູ
  • ອອກ​ໃບຢັ້ງຢືນ​ສຳລັບ​ຜູ້​ເຂົ້າຮຽນ​ຍົກ​ລະດັບ​ພາສາ​ຕ່າງປະ​ເທດ​ຕາມ​ຫຼັກສູດ​ທີ່​ສູນ​ສ້າງ​ຂຶ້ນ
  • ບໍລິການ​ແບບ​ຫ້ອງ​ສະມຸດ​ໃຫ້​ສະມາຊິກ​ຢືມເອກະສານ​ທີ່​ມີ​ຢູ່​ໃນ​ສູນ​ເພື່ອ​ການ​ສຶກສາຄົ້ນຄວ້າ
  • ກວດ​ຜ່ານ​ສື່​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ​ພາສາ​ຕ່າງ​ປະ​ເທດ​ໃຫ້​ນັກ​ຂຽນ​ເອກະ​ຊົນ

ກິດຈະກໍາ

  • ດຳ​ເນີນ​ການເກັບກຳ, ສັງ​ລວມ ​ແລະ ຄົ້ນຄ້ວາ​ຂໍ້​ຄິດ​ເຫັນ​ຈາກ​ຜູ້ນຳ​ໃຊ້ ແລະ​ ນັກວິຊາການອ່ືນໆ ກ່ຽວກັບ​ຫຼັກສູດ, ສື່​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ ​ແລະ ອື່ນໆ​ທີ່​ຜະລິດ​ອອກ​ເພື່ອ​ເປັນ​ບ່ອນອີງ ພື້ນຖານການ​ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ
  • ຄົ້ນຄວ້າ​ເອກະສານ ຫຼື ຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ ແລະ ອື່ນໆ ຂອງ​ປະ​ເທດ​ຕ່າງໆ​ທີ່​ຄ້າຍຄື​ກັນ ເພື່ອ​ເປັນ​ກາ​ນສຶກສາ​ສົມ​ທຽບ
  • ດຳ​ເນີນ​ການ​ຂຽນ ແລະ ຮຽບຮຽງ​ການ​ດັດ​ແປງ​ພັດທະນາ​ຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ ແລະ ຄູ່​ມື​ຄູ​ໂດຍ ​ສົມທົບ ​ແລະ ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ພະນັກງານ​ວິຊາ​ການ​ຂອງ​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວ​ຂ້ອງ ​ແລະ ນັກວິ ຊາການ​ຈາກ​ພາກສ່ວນ​ອື່ນໆ
  • ດຳ​ເນີນ​ການ​ທົດ​ລອງ ​ແລະ ປະ​ເມີນບົດ​ທີ່​ຂຽນ​ອອກ​ໃໝ່​ໃນ​ໂຮງຮຽນ​ຕ່າງໆ​ຕາມ​ການ​ກຳນົດ
  • ຈັດຕັ້ງຜ່ານ​ບົດ​ທີ່​ຂຽນ ແລະ ຮຽບຮຽງ​ຂຶ້ນນຳ​ຄະນະ​ກຳມະການ​ທີ່​ໄດ້​ຈັດຂຶ້ນ​ໂດຍ​ສະເພາະ
  • ສ້າງ​ຕົ້ນສະບັບ​ຂອງຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ, ຄູ່​ມື​ຄູ ແລະ ​ເພື່ອ​ຈັດພິມ​ແຈກ​ຢາຍ
  • ຈັດຕັ້ງຕິ​ດຕາມ ​ແລະ ປະ​ເມີນ​ຜົນ​ຂອງ​ການ​ນຳ​ໃຊ້​ຫຼັກສູດ, ປຶ້ມ​ແບບຮຽນ ແລະ ຄູ່​ມື​ຄູ​ດັ່ງກ່າວ
  • ​​ເຝິກ​ອົບຮົມ​ຄູ​ເພື່ອ​ນຳ​ໃຊ້​ຫຼັກສູດ​ໃໝ່
  • ຈັດ​ຕັງ​ເຝິກອົບຮົມ ​ແລະ ບຳລຸງ ​ພາສາ​ຕ່າງປະ​ເທດ​ໃຫ້​ພະນັກງານ

ໂຄງປະກອບຂອງການຈັດຕັ້ງ

ປະກອບມີ 3 ຂະແໜງຄື:

1. ຂະແໜງພາສາອັງກິດ

2. ຂະແໜງພາສາຝຣັ່ງ

3. ຂະແໜງພາສາວຽດນາມ, ພາສາຈີນ ແລະ ພາສາອື່ນໆ

    M7M4