whatsapp image 2024 09 10 at 14.21.25 5ed63d2d

ພາລະບົດບາດຂອງບັນດາກົມ

  1. ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ການເຄື່ອນໄຫວຂອງກະຊວງສຶກສາທິກ່ານ ແລະ ກິລາ
  2. ຫ້ອງການກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ
  3. ກົມຈັດຕັ້ງ ແລະ ພະນັກງານ
  4. ຂອງກົມກວດກາ
  5. ກົມການເງິນ
  6. ກົມແຜນການ
  7. ກົມຮ່ວມມືກັບຕ່າງປະເທດ
  8. ກົມນິຕິກຳ ແລະ ປະກັນຄຸນນະພາບການສຶກສາ
  9. ກົມການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນ
  10. ກົມສາມັນສຶກສາ
  11. ກົມອາຊີວະສຶກສາ
  12. ກົມການສຶກສາຊັ້ນສູງ
  13. ກົມການສຶກສານອກໂຮງຮຽນ
  14. ກົມສ້າງຄູ
  15. ກົມກິດຈະການນັກສຶກສາ
  16. ກົມກິລາມວນຊົນ ພະລະ ແລະ ສີລະປະສຶກສາ
  17. ກົມກິລາລະດັບສູງ
  18. ກົມຄຸ້ມຄອງວິທະຍາສາດ
  19. ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດການສຶກສາ
  20. ສະຖາບັນພັດທະນາການບໍລິຫານການສຶກສາ
  21. ສະຖາບັນຄົ້ນຄ້ວາວິທະຍາສາດ ແລະ ນະວັດຕະກຳ
  22. ສູນເຕັກໂນໂລຊີຂ່າວສານ ແລະ ການສື່ສານ ການສຶກສາ ແລະ ກິລາ
  23. ສູນສົ່ງເສີມການຮ່ຽນຮ່ວມ
  24. ສະໜາມກິລາຫຼັກ 16
  25. ວິທະຍາໄລພາລະສຶກສາ
  26. ວິທະຍາໄລຄູ

ພາລະບົດບາດ ສິດຂອບເຂດ ແລະ ໜ້າທີ

ທີ່ຕັ້ງ ແລະ ພາລະບົດບາດ

ຫ້ອງການກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ຂຽນດ້ວຍຕົວອັກສອນຫຍໍ້ “ ຫກ ” ເປັນກົງຈັກບໍລິຫານ ໃນໂຄງປະກອບການຈັດຕັ້ງຂອງ ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ, ມີພາລະບົດບາດເປັນເສນາທິການ ໃຫ້ແກ່ລັດຖະມົນຕີ ໃນການຄຸ້ມຄອງ-ບໍລິຫານຫ້ອງການ, ວຽກງານປະຊາສໍາພັນ, ເລຂານຸການ, ພິທີການ, ຄົ້ນຄວ້າ-ສັງລວມ, ການເງິນ, ຄຸ້ມຄອງຊັບສິນ, ວຽກງານຄວາມກ້າວໜ້າແມ່ຍິງ ແລະ ແມ່-ເດັກ, ການສົ່ງເສີມ ການລົງທຶນພາກເອກະຊົນ, ການຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ປະເມີນຜົນພາຍໃນຫ້ອງການ, ອໍານວຍຄວາມ ສະດວກໃຫ້ແກ່ການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຂອງຄະນະນໍາກະຊວງ ແລະ ພາກສ່ວນຕ່າງໆ ໃນສໍານັກກະຊວງ 1 ສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ເປັນໃຈກາງພົວພັນປະສານງານຢູ່ພາຍໃນ ແລະ ນອກຂະແໜງການສຶກສາ ທິການ ແລະ ກິລາ.


ໜ້າທີ

ຫ້ອງການກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ມີໜ້າທີ່ດັ່ງນີ້:

1. ຄົ້ນຄວ້າ, ເຊື່ອມຊຶມ ແລະ ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງນະໂຍບາຍ, ກົດລະບຽບ, ມະຕິ, ຄໍາສັ່ງຂອງ ພັກ, ກົດໝາຍຂອງລັດ, ທິດທາງແຜນການ ແລະ ຍຸດທະສາດຂອງກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກີລາ ເພື່ອສ້າງເປັນແຜນພັດທະນາວຽກງານຂອງຫ້ອງການກະຊວງໃນແຕ່ລະໄລຍະ;
2. ຄົ້ນຄວ້າ, ສ້າງ ແລະ ປັບປຸງບັນດານິຕິກຳກ່ຽວກັບວຽກງານຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານຂອງຫ້ອງການ;
3. ຊຸກຍູ້ ແລະ ສົ່ງເສີມ ການສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ແກ່ພະນັກງານ-ລັດຖະກອນພາຍໃນຫ້ອງການ ໂດຍປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຕາມການແບ່ງຂັ້ນຄຸ້ມຄອງ;
4. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສະເໜີຂັ້ນເທິງເພື່ອປະຕິບັດນະໂຍບາຍ, ສະຫວັດດີການ, ການຍ້ອງຍໍ ແລະ ການປະຕິ ບັດວີໄນໃຫ້ແກ່ພະນັກງານ-ລັດຖະກອນພາຍໃນຫ້ອງການ;
5. ຕິດຕາມ ແລະ ຊຸກຍູ້ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດາ ມະຕິ, ຄໍາສັ່ງ, ດຳລັດ ຂອງລັດຖະບານ, ມະຕິກອງປະ ຊຸມລັດຖະມົນຕີ ແລະ ຮອງລັດຖະມົນຕີປະຈຳອາທິດ ແລະ ກອງປະຊຸມຄະນະນໍາບໍລິຫານລັດລະດັບ ກະຊວງປະຈໍາເດືອນ;
6. ສັງລວມສະພາບການເຄື່ອນໄຫວທີ່ພົ້ນເດັ່ນ ແລະ ແຜນວຽກຈຸດສຸມປະຈໍາເດືອນຂອງບັນດາຫ້ອງການ, ກົມ, ສະຖາບັນ, ສຳນັກພິມສຶກສາ ແລະ ກິລາ, ສູນ ແລະ ພະແນກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແຂວງ, ນະຄອນຫຼວງ ເພື່ອລາຍງານຕໍ່ຄະນະນໍາກະຊວງ ແລະ ພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງ;
7. ຄຸ້ມຄອງລະບົບເອກະສານຂາເຂົ້າ, ຂາອອກ, ກວດກາ, ກັ່ນຕອງ, ການຈໍລະຈອນເອກະສານພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກຂອງຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ, ເກັບຮັກສາສໍານວນເອກະສານ, ຄຸ້ມຄອງ ຕາປະທັບຂອງກະຊວງ ແລະ ຫ້ອງການກະຊວງ;
8. ເກັບກຳສະພາບ, ສັງລວມບັນຫາທີ່ໄດ້ຜ່ານໂທລະສັບສາຍດ່ວນຈາກສະພາແຫ່ງຊາດ, ຫ້ອງວ່າການ ສໍານັກງານນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ແລະ ສາຍດ່ວນຂອງກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ເພື່ອລາຍງານ ຂໍ ທິດຊີ້ນໍາຈາກລັດຖະມົນຕີ ເປັນປົກກະຕິ;
9. ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານເລຂານຸການ-ພິທີການ ແລະ ຕິດຕາມຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍ ແລະ ຄວາມສະອາດຈົບາາມຂອາຫ້ອາປະຂມ. ຫ້ອາເຮັດວຽກການນໍາ ແລະ ສຳນັກາານກະຂວາສຶກສາທິການແລະ ກິລາ;
10. ປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດລະບົບການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານຫ້ອງການຕາມ ທິດຫັນເປັນທັນສະໄໝ ພາຍໃນສໍານັກກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ;
11. ໂຄສະນາປະຊາສໍາພັນຂໍ້ມູນຂ່າວສານການເຄື່ອນໄຫວຂອງຫ້ອງການ ແລະ ຄະນະນໍາກະຊວງສຶກສາ ທິການ ແລະ ກິລາ;
12. ຂຶ້ນແຜນ, ຄຸ້ມຄອງ, ຈັດສັນ, ຕິດຕາມ, ກວດກາ, ຊຸກຍູ້ການນໍາໃຊ້ ແລະ ສະຫຼຸບລາຍຮັບ-ລາຍຈ່າຍ ງົບປະມານແຫ່ງລັດ ແລະ ກອງທຶນສະຫວັດດີການຄູຂອງສຳນັກກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ໃຫ້ ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ;
13. ຄຸ້ມຄອງຊັບສົມບັດ, ການກໍ່ສ້າງ, ສ້ອມແປງ, ອາຄານ, ສະຖານທີ່, ທີ່ດິນ, ສະໜາມກິລາ, ພາຫະນະ, ອຸປະກອນຮັບໃຊ້ ແລະ ອຳນວຍຄວາມສະດວກດ້ານຕ່າງໆພາຍໃນສໍານັກກະຊວງ;
14. ວາງແຜນ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ວຽກງານສົ່ງເສີມຄວາມສະເໝີພາບຍິງ-ຊາຍ ແລະ ແມ່-ເດັກ ໃນ ຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ;
15. ວາງແຜນ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານສາມສ້າງໃນຂະແໜງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ;
16. ວາງແຜນ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຄຸ້ມຄອງໄພພິບັດ ແລະ ການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດ ໃນຂະແໜງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ;
17. ເປັນໃຈກາງໃນການສົ່ງເສີມການລົງທຶນພາກເອກະຊົນ ໃນຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ. ພ້ອມທັງ ຄຸ້ມຄອງສະມາຄົມການສຶກສາພາກເອກະຊົນ;
18 . ສ້າງຖານຂໍ້ມູນການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານ ຂອງວຽກງານຕ່າງໆຂອງຫ້ອງການ ໂດຍອີງໃສ່ມາດຕະຖານ
ການຄຸ້ມຄອງຂໍ້ມູນຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ;
19. ພົວພັນ ແລະ ປະສານງານກັບຫ້ອງການ, ກົມ, ອົງການທຽບເທົ່າກົມ, ສະຖາບັນ, ສູນ, ອົງການຈັດຕັ້ງ
ສາກົນ ແລະ ອົງການຈັດຕັ້ງຕ່າງໆທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ຕາມພາລະບົດບາດ;
20. ກວດກາ, ຕິດຕາມ ແລະ ປະເມີນຜົນ ພ້ອມທັງສະຫຼຸບ ແລະ ລາຍງານການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານ ຂອງຕົນ ໃຫ້ຂັ້ນເທິງ ເປັນປົກກະຕິ;
21. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນ ຕາມການມອບໝາຍຂອງລັດຖະມົນຕີ.


ຂອບເຂດສິດ

ຫ້ອງການກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ມີຂອບເຂດສິດດັ່ງນີ້:
1. ສະເໜີແຜນການ ແລະ ແຜນງົບປະມານ ເພື່ອພັດທະນາວຽກງານທີ່ຕົນຮັບຜິດຊອບຕໍ່ລັດຖະມົນຕີ;
2. ສະເໜີລັດຖະມົນຕີ ພິຈາລະນາ, ອະນຸມັດ, ປັບປຸງ, ສ້າງ ຫຼື ຍົກເລີກບັນດານິຕິກຳ ກ່ຽວກັບວຽກງານ ຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານຫ້ອງການ ທີ່ບໍ່ສອດຄ່ອງ;
3. ສະເໜີຕໍ່ລັດຖະມົນຕີ ພິຈາລະນາ, ອະນຸມັດ, ສ້າງຕັ້ງ ຫຼື ຍົກເລີກ ພະແນກພາຍໃນຂອງຫ້ອງການ;
4. ສະເໜີລັດຖະມົນຕີ ບັນຈຸ, ສັບຊ້ອນ, ຍົກຍ້າຍ, ແຕ່ງຕັ້ງ, ປົດຕໍ່າແໜ່ງ, ຍ້ອງຍໍ ແລະ ປະຕິບັດວິໄນ ພະນັກງານ-ລັດຖະກອນຂອງຫ້ອງການ ຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ;
5. ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ນໍາໃຊ້ງົບປະມານ, ວັດຖຸ-ຊັບສິນ, ກອງທຶນ, ທຶນຊ່ວຍເຫຼືອປະເພດຕ່າງໆຕາມການ ອະນຸມັດຂອງລັດຖະມົນຕີ;
6. ປະຕິບັດໂຄງການຊ່ວຍເຫຼືອລ້າ, ກູ້ຢືມ, ໂຄງການຮ່ວມມືກັບຕ່າງປະທດ ແລະ ອົງການຈັດຕັ້ງສາກົນ ຕາມການອະນຸມັດຂອງລັດຖະມົນຕີ;
7. ສະເໜີລັດຖະມົນຕີ ປົກປ້ອງ, ຄຸ້ມຄອງບຸກຄະລາກອນ, ຊັບສິນ, ລິຂະສິດທາງດ້ານການສຶກສາ, ວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລາ;
8. ເຊັນໜັງສືແຈ້ງການ, ໜັງສືສະເໜີ, ບັດເຊີນ, ໃບກິດສໍາພັນ, ເອກະສານການເງິນ, ສັນຍາ ແລະ ເຊັນ ຢັ້ງຢືນເອກະສານຕ່າງໆ ໃຫ້ບັນດາຫ້ອງການ, ກົມ, ສະຖາບັນ, ສູນ, ການຈັດຕັ້ງທີ່ຂຶ້ນກັບກະຊວງສຶກ ສາທິການ ແລະ ກິລາ ຕາມພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍຂອງລັດຖະມົນຕີ;
9. ພົວພັນ, ປະສານງານ, ເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມ, ພົບປະເຈລະຈາກັບພາກສ່ວນຕ່າງໆຕາມການມອບໝາຍ ຂອງຄະນະນໍາກະຊວງ;
10. ປະຕິບັດສິດອື່ນ ຕາມການມອບໝາຍຂອງລັດຖະມົນຕີ.


ຫຼັກການ ແລະ ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ

 ຫຼັກການ
ຫ້ອງການກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຕາມຫຼັກການດັ່ງນີ້:
1. ປະຕິບັດຫຼັກການລວມສູນປະຊາທິປະໄຕ, ຕົກລົງເປັນໝູ່ຄະນະກ່ຽວກັບບັນຫາລວມຂອງຫ້ອງການ;
2. ປະຕິບັດລະບອບຫົວໜ້າດຽວ, ແບ່ງງານໃຫ້ບຸກຄົນຮັບຜິດຊອບ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍຫົວຄິດປະດິດ ສ້າງ ຂອງພະນັກງານ, ລັດຖະກອນ ທຸກລະດັບ; 3. ທຸກການເຄື່ອນໄຫວ ຂອງຫ້ອງການກະຊວງ ແມ່ນອີງໃສ່ກົດໝາຍ, ລະບຽບການ, ຫຼັກການລວມ
ຂອງພັກ, ລັດຖະບານ, ນໍາເອົາແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດຖະບານ ແລະ ນໍາເອົາ ແຜນການປະຈຳປີ, ແຜນ 5 ປີ ຂອງກະຊວງ ມາຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີ.
ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ
ຫ້ອງການກະຊວງ ມີແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ດັ່ງນີ້:
1. ເຮັດວຽກມີແບບແຜນ, ແຜນງານ ແລະ ໂຄງການລະອຽດ, ແກ້ໄຂວຽກງານຢ່າງມີຈຸດສຸມ ແລະ ເປົ້າ ໝາຍໃນແຕ່ລະໄລຍະ, ປະສານສົມທົບຢ່າງແໜ້ນແຟ້ນກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເພື່ອຮັບປະກັນ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ວຽກງານຫ້ອງການກະຊວງ ໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີ;
2. ເຮັດວຽກມີການຕິດຕາມ, ກວດກາ, ຊຸກຍູ້, ສະຫຼຸບຖອດຖອນບົດຮຽນ, ຕີລາຄາຜົນໄດ້ ແລະ ຜົນ ເສຍ;
3. ປະຕິບັດລະບອບປະຊຸມ ປະຈຳອາທິດ, ປະຈຳເດືອນ, 3 ເດືອນ, 6 ເດືອນ, ປະຈຳປີ ແລະ ປະຕິບັດ ລະບອບລາຍງານ ໃຫ້ຂັ້ນເທິງ ແລະ ລັດຖະບານເປັນປົກກະຕິ.